Hvad bruges Opgave styring til ?
Opgave styring, bruges til planlægning af alle praktiske opgaver.
Opgave | Opsættes til "manuel", -"engangs", gentagende |
Græsslåning | Oprettes til at udføres på bestemte dato'er |
Rengøring af toiletter | Skal udføres hver dag, kl. 06.00 og |
Rengøring af arealer | Udføres eks. hver 3 dag. |
Check vandkvalitet Pool | Udføres dagligt, i perioden XX .. XX |
Rengørring i butik | Dagligt kl. 21.00 |
I forbindelse med udlejning af hytter - autocampere - etc. kan opgave styring bruges fuldautomatisk
Opgave | Udføres Automatisk |
Check af hytte, vogn - udleverings varer | Før check-ind |
Gennemgang sammen med Kunde | Efter check-ind |
Check af skader | Før check-ud |
Rengøring - chekc af skader | Efter check-ud |

Opgave oversigt
I opgave oversigten, kan du se de opgaver der er i systemet
Opgaver som er udført
Opgaver der afventer udførelse
- De Grønne, er gennemført
- De Røde, er tidsoverskredet
- De Grå afventer

Rapport
Når service medarbejderne udfører opgaven, registrerer de status i APP'en.
Disse rapporter kan trækkes for Opgave oversigt eller direkte på den enkelte booking.
En rapport, kan også være et billede af Kørekort.

Booking oversigt
I Booking oversigten, kan du altid se de rapporter der er lavet på bookingen.
Der kan være flere forskellige rapporter:
- Billed af kørekort
- Billed af skader
- Rapport der viser at enheden er rengjort

Opgave App
I opgave app'en, kan der vises mange forskellige "rapporter".
Her vises en rapport, som bruges når en Autocamper kommer retur fra udlejning.
App'en instilles til at køre på servicemedarbejderens sprog.
Det der tastes i App'en knyttes til den pågældende booking, som en PDF rapport.