En kunde går ind på Online booking for at reservere en ferie. Familien vælger en standardplads og filtrer efter en position nær legepladsen. De bliver begejstrede for en plads med vand og kloak og betaler gerne ekstra for denne. Selvom flere tilkøb frister, beslutter de at vente. De betaler med det samme bestillings gebyr og modtager en ordre- og betalings bekræftelse på mail.
2 uger før ankomst modtager kunden en betalingsmail med et link til en oversigt over reservationen og betaling, samt muligheden for at afregne den aktuelle faktura og se nøglekortkoder.
3 dage før ankomst får kunden en instruktionsmail om tjek-in, anvendelse af nøglekort, og optionen for yderligere køb. Familien beslutter at købe en frokostkurv og billetter til forlystelsesparken lige i nærheden.
Efter ankomsten får kunden en velkomst-SMS med et direkte link til campingpladsens bestillingsapp. Han vælger hurtigt at bestille fire rundstykker og en avis og betaler varerne direkte i appen. Dagen efter sendes en ny SMS-påmindelse til kunden, og i forventning om familiens kommende udflugt i lokalområdet, bestiller han rundstykker samt en lækker frokostkurv.
Via en SMS får kunden besked om, at strømpakken snart er opbrugt. Han klikker på linket, som fører direkte til bookingoversigten, og tilkøber straks mere strøm. Mens han er der, bemærker han et lavt beløb på datterens badekort og fylder op. Han spørger konen, om de også har brug for en vasketid, og fuldender købet ved at booke en vasketid.
Kunden henter morgenbrødet og går derefter ind for at tjekke ud, hvor han afleverer alle nøglekortene. Efter et hyggeligt morgenmåltid pakker familien teltet sammen. På vej ud af pladsen åbner bommen en sidste gang. Et par dage efter modtager kunden en SMS fra campingpladsen, der udtrykker håb om, at de havde en mindeværdig ferie.